.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقرب سیاه تبرئه شد؛ قضاوت با شما!

در خبرها امده است که جوان ۲۷ ساله ای که به اتهام تجاوز به ۳۰ زن دستگیر شده بود، از اتهام وارده تبرئه شده است. 

از مخاطبان درخواست دارد اخبار زیر را که از ابتدای رسیدگی به پرونده این فردشیطان صفت است مرور کرده و قضاوت خود در خصوص رای صادره را اعلام نمایند.

۲۰ اردیبهشت ۸۹

حكم اعدام پسر شيطان صفت موسوم به «عقرب سياه» كه ۱۵ زن و دختر را با تهديد شوكر برقي مورد آزار و اذيت قرار داده بود، از سوي قضات ديوان عالي كشور نقض شد.

هيأت قضايي دادگاه پس از محاكمه و شور، حكم به اعدام متهم دادند اما قضات ديوان عالي كشور به دليل احراز نشدن شرايط تجاوز به عنف، پس از نقض اين حكم پرونده را براي رسيدگي به شعبه هم عرض فرستادند كه بزودي قضات شعبه ۷۹ دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي به پرونده را آغاز خواهند كرد.

۱۱بهمن۸۹:

از ۳۰ نفر شاكي اين پرونده تنها ۲ شاكي در دادگاه حضور يافته‌اند، كه اين افراد نيز توسط يكي از بستگان عقرب سياه كه در ورودي دادگاه حضور يافته تهديد شده‌اند.

۱۳بهمن۸۹

سارا ۳۲ ساله سومين قرباني عقرب سياه است كه حدود ۴ سال پيش براي اولين بار قرباني اين فرد شده و جسد بي جان وي در اطراف بخش فشافويه كشف شد.

او می گوید: به او گفتم داخل كيفم يك قرآن است و عكس پسرم تورو خدا قرآن را به من بده و اجازه بده با عكس پسرم وداع كنم اما او قرآن را به صورت من كوباند و عكس پسرم را هم پاره كرد و در قبري كه براي من كنده بود ريخت.

بدنم هيچ گونه احساسي نداشت تنها گريه مي‌كردم از اينكه چرا لباسي بر تن ندارم حتي نمي‌توانستم خودم را تكان بدهم. نمي‌توانستم فرياد بزنم.

۱۳ بهمن۸۹

به گفته برخي از شاكيان اين پرونده، متهم از داخل زندان و به نحوي كه اصلا معلوم نيست، شماره همراه اين افراد را به دست آورده و بعد از اينكه موفق نشده است از طريق مسالمت‌آميز آنها را به اعلام رضايت راضي كند،‌ به زور متوسل شده و آنها را تهديد كرده است.

يكي از اين شاكيان مدعي شده است كه متهم بعد از تماس با او، اطلاعات شخصي و حتي محل تحصيل فرزندش را هم به او گفته و او را تهديد كرده كه در صورت عدم رضايت، فرزند خردسالش را قطعه قطعه خواهد كرد.

۲۰بهمن۸۹

محاكمه «عقرب سياه»، جواني كه متهم است ۳۰ زن و دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده است، دقايقي قبل به پايان رسيد. در اين جلسه، بعد از اينكه حدود ۸ نفر از شاكيان پرونده دوباره با اعلام شكايت از متهم، نحوه اقدامات متهم را بازگو كردند، متهم در جايگاه ايستاد و از خود دفاع كرد.

متهم عليرغم اعترافات قبلي خود در آگاهي كه آن را تحت فشار اعلام كرد، امروز در مقابل قاضي حسيني، فقط اتهامات آدم‌ربايي و سرقت اموال شاكيان را پذيرفت و مدعي شد كه آنها را مورد آزار و اذيت قرار نداده است.

۳۰بهمن ۸۹:

جوان معروف به «عقرب سياه» و متهم به ربودن، آزار و اذيت و سرقت اموال ۳۰ زن و دختر جوان، بعد از محاكمه در شعبه ۷۹ دادگاه كيفري از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد.

در روزهاي گذشته يك نفر از قضات اين شعبه، قائل به ۲ بار اعدام اين متهم بود اما ۴ نفر ديگر،‌ قائل به اين مسئله نبودند و نظر به تبرئه وي از اتهام تجاوز به عنف داشتند اما در نهايت با نظر ۳ نفر از مستشاران، متهم تبرئه شد.

متهم در اين خصوص به تحمل شلاق محكوم شد.جهان/90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1389
واقعاً متاسفم برای قوه قضاییه!
نا شناس 3 اسفند 1389
بیچاره اون قربانی ها. خدا بهشون رحم کنه
هادی حسینیان 3 اسفند 1389
واقعا تاسف آور و منزجر کننده است و بدتر از آن حکمی است که توسط قوه قضائیه صادر شده! به جای اینکه چنین احکامی جنبه بازدارنده داشته باشند بیشتر باعث تشویق مفسدین و اراذل و اوباش می شوند و امنیت جامعه و نوامیس مردم با چنین احکامی از بین می رود. مسئولان قضایی باید برای این عمل خود پاسخگو باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.